Firma Surtec podle generálního ředitele MBW Josefa Nového už investovala řádově miliony do obnovy stávajícího zařízení. Další miliony si ale vyžádá stavba nového závodu. V objektech, které vlastní město a jsou v jeho centru, totiž může působit MBW jen deset let, píšou HN.
Před úpadkem patřilo MBW páté místo a necelé procento na trhu s přírodní a minerální vodou. V současné době je trh podle výkonného tajemníka Svazu výrobců nealkoholických nápojů Zdeňka Humla v podstatě rozdělen. Ovládli ho velké firmy, kterým na tuzemském trhu vévodí především skupina Ronaldsay vlastnící Karlovarské minerální vody, Dobrou vodu, Poděbradku i podíl v Hanácké kyselce, ale firmy s delší tradicí a známou značkou mají podle Humla ještě šanci.
Nový připouští, že konkurence je silná. "Ale prosadit se dokážeme, každá voda je specifická. A my jsem trpěliví. Šance znovu prosadit tyhle značky je veliká," řekl HN. Nyní MBW jede asi na třetinu své kapacity, ale zhruba do tří měsíců chce Nový dosáhnout plného výkonu, denní produkce 50 tisíc litrů.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
