Rozdíl mezi kraji, kde banky mají podle klientů otevírací dobu nastavenu víceméně dobře a kde nevhodně, činil téměř půl známky na standardní školní škále od jedné do pěti. Společně s bankami na severu Moravy hodnotili lidé dobře také peněžní ústavy v Libereckém kraji a kraji Vysočina. Podobně jako banky ve středních Čechách nedopadly dobře ani banky ve Zlínském a Olomouckém kraji.
Z pohledu otevírací doby byl mezi nejlépe hodnocenou eBankou a nejhůře bodovanou Českou spořitelnou rozdíl 1,3 známky, vyplynulo z ankety. "Podle vyjádření respondentů může jít o to, že typičtí klienti této banky (eBanky) využívají v drtivé většině služeb přímého bankovnictví a pobočku navštíví jen výjimečně. To by vysvětlilo pozitivní hodnocení," uvedl server. Z dalších bank je na tom nejlépe Poštovní spořitelna, jejíž klienti si mohou vyřizovat svoje záležitosti na pobočkách pošt.
Srovnání mezi Českou spořitelnou a Poštovní spořitelnou, které bojují o stejnou cílovou skupinu maloobchodních zákazníků, dopadlo o 0,8 známky lépe pro druhou jmenovanou, píše server.
Respondenti v rámci ankety hodnotili také prostředí poboček jednotlivých bank, jejich služby a informace. Celková průměrná známka u všech bank byla 2,55. Zahrnuty však do ní byly jen banky, které oznámkovalo více než 100 účastníků ankety. Nejhorší hodnocení klientů si kromě otevírací doby vysloužila i čekací doba.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
