Pro developery je prý stále složitější získat pro své projekty kvalitní nájemce, kteří přitáhnou pozornost zákazníků. Nové značky sice na trh stále přicházejí, nestačí však již údajně pokrývat nabídku volných ploch v nových projektech.
Obchodníky prý čeká tvrdší konkurenční boj, některá obchodní centra se mohou dostat do problémů. "Kumulace konkurenčních projektů a omezený počet zákazníků může zkomplikovat situaci především v regionech, kde příjmy nedosahují pražského průměru," uvedli analytici z DTZ. Příkladem je prý Liberec, kde vedle dvou stávajících obchodních center přibudou ještě další tři projekty.
Developerské firmy rozvíjející maloobchodní centra se v této situaci začínají údajně poohlížet po jiných zemích. Jde například o Ukrajinu, Rusko nebo Rumunsko, kde poptávka obyvatel po spotřebním zboží sílí.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
