Zaměstnanci se sice již v sobotu vrátí do práce, Lufthansa však na svých internetových stránkách varovala, že bude trvat zhruba dva týdny, než budou aerolinky schopné zcela obnovit provoz podle letového řádu. V příštích čtyřech dnech Lufthansa vypraví zhruba 90 procent evropských letů.
Podle dohody se mzdy pozemního a palubního personálu zvýší o 5,1 procenta, a to zpětně od 1. července. O další 2,3 procenta vzrostou mzdy v červenci 2009. Zaměstnanci také získají mimořádnou odměnu. Dohodu musí podle aerolinek podepsat také konkurenční odborový svaz palubního personálu Ufo. Ver.di původně požadoval pro svých 52.000 členů zvýšení mezd o 9,8 procenta.
Lufthansa provozuje denně kolem 2000 letů. Analytici odhadují, že stávka, která je první časově neomezenou stávkou v aerolinkách za 13 let, stojí Lufthansu denně kolem pěti milionů eur (118,5 milionu Kč). Lufthansa uvedla, že celkové náklady na stávku budou v řádech desítek milionů eur, napsala agentura Reuters.
Stávka se dotkla všech velkých letišť v zemi a ovlivnila širokou škálu služeb. Od odbavení cestujících a zavazadel přes catering a nákladní divizi po údržbu a technický servis. Největším problémem pro aerolinky byl nedostatek technického personálu. Aerolinky tak nebyly schopné připravit denně k letu potřebné množství letadel.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
