Nařízení považuje určité kategorie veřejných podpor za slučitelné se společným trhem. "Jde o nařízení, které výrazně rozšiřuje doposud roztříštěný systém blokových výjimek. Původní nařízení zahrnovalo pouze deset kategorií, nyní dalších 24. Převážná část liberalizovaných podpor směřuje do oblasti malého a středního podnikání," řekl Rudolecký.
Podle něj tak díky novému nařízení bude 70 až 80 procent případů vyřešeno bez nutnosti časově i administrativně náročné procedury v Bruselu. "Celá řada veřejných podpor byla totiž pravidelně shledávána jakožto slučitelná a zaměřená zdravým směrem, tedy do oblastí, kde existuje určité selhání trhu, které je nutné zmírnit. Nemá tak valného smyslu tyto případy neustále detailně posuzovat," dodal Rudolecký. Evropská komise si podle něj ale hodlá ponechat kontrolu a možnost individuálního posouzení u opatření přesahujících konkrétní prahové hodnoty.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
