V seznamu firem, ze kterých si bude torontský dopravní podnik vybírat, zůstaly jen Bombardier, Alstom a Siemens. "Podle aktuálních informací o definitivním postupu Toronto Transit Commission v uvedeném tendru na tramvaje ještě není rozhodnuto. Prostor pro Škodu Transportation a Inekon stále existuje," řekla mluvčí Škody Radka Pistoriusová.
Spory Škody a Inekonu vyvolaly především zpožděné zakázky tramvají do amerických měst Portland a Tacoma v roce 2002. Společnou řeč našly výrobci až u této zakázky. "Naše společné šance prosadit se v Kanadě výrazně zvyšují díky sdílení výrobního zázemí, zkušeností a kontaktů," uvedl šéf Škody Transportation Tomáš Krsek. Kanadské Toronto chce nejprve nakoupit 204 tramvají, zvažuje i opci na dalších 400. Jde o náročný projekt, zatáčky ve městě mají například oproti Evropě poloviční poloměr.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
