Alitalia koncem srpna požádala o ochranu před věřiteli. Vláda však nechala vypracovat plán záchrany, podle kterého měla být firma rozdělena na dvě části. Konsorcium CAI mělo koupit část bez dluhů a vytvořit z ní menší leteckou společnost. Ta by se spojila s další italskou leteckou společností Air One a později měla firma začít hledat zahraničního partnera. Další části, včetně pozemních aktivit a nákladní divize, mají být prodány nebo zlikvidovány.
Plán CAI však narazil na odpor odborů, kterým se nelíbí hlavně návrhy mzdových dohod a propouštění. Konsorcium varovalo, že pokud odbory do dnešního odpoledne dohodu nepřijmou, stáhne svoji nabídku na odkup a konkurzní správce zahájí likvidaci aerolinek.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
