Nejvíce pasažérů si v létě připsali tradiční síťoví dopravci, stále však pokračoval výrazný růst počtu cestujících nízkonákladových společností. Jejich podíl se meziročně zvýšil o 12,4 procenta na 22,4 procenta. Klasičtí dopravci měli v Praze 60procentní podíl, zbytek připadá na nepravidelné linky. Nejvíce cestujících směřovalo tradičně do Paříže, Amsterodamu a Londýna.
V zimním letovém řádu, který začíná 26. října, se bude z Prahy pravidelně létat do 103 míst, což je o dvě více než před rokem. "Máme v tuto chcíli garanci, že v zimě nedojde k meziročnímu poklesu," řekl Pos. To je podle něj úspěch, neboť průměr počtu cestujících na evropských letištích od července meziročně klesá kvůli útlumu v letecké dopravě.
K novinkám zimního řádu patří spojení na letiště Frankfurt - Hahn, Stockholm - Skavsta (oba bude provozovat Ryanair), Bari (SkyEurope), Moss - Rygge (Norwegian Air Shuttle) a Saarbrücken (Luxair). Naopak ve srovnání s minulou zimou zmizí spoje například do Glasgowa, Belfastu nebo Dortmundu.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					