Vláda požádala konsorcium o zvýšení ceny, protože poradce ministerstva průmyslu stanovil hodnotu prodávaného majetku na 1,051 miliardy eur. Druhý poradce, společnost Rothschild, odhaduje cenu majetku jen na 931 milionů eur.
Dohodu musí nyní formálně schválit a podepsat konkurzní správce. Ten tak učiní definitivní tečku za prodejem aerolinek. Již dříve uvedl, že dohodu podepíše okamžitě poté, co ji schválí vláda. Minulý týden koupi odsouhlasila Evropská unie.
CAI nabízí za část osobní letecké přepravy Alitalie zhruba miliardu eur. V hotovosti je konsorcium připraveno zaplatit 275 milionů eur a převzít dluh 625 milionů eur. Dalších téměř 100 milionů eur nabízí za divizi služeb Alitalia Servizi, letištní operace Alitalia Airport a regionální a nízkonákladové divize Alitalia Express a Volare.
Proti akvizici se stále staví menší odborové svazy pilotů a palubního personálu, které odmítly přijmout podmínky nové mzdové dohody. CAI se však rozhodlo pokračovat v akvizici i přes nesouhlas odborů. Část zaměstnanců proto minulý týden zahájila protesty a donutila aerolinky zrušit stovky letů. V úterý Alitalia oznámila, že až do konce měsíce zruší denně 100 ze svých 600 letů, napsaly agentury AP a Reuters.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
