"Jde o nejdramatičtější krizi za 30 let, ale právě proto se budeme koncentrovat na projekty budoucnosti," řekl dnes při otevření předseda představenstva VW Martin Winterkorn. Pro celý koncern se právě v Boleslavi vyvíjí například tříválcový motor, který využívají kromě fabie i vozy VW Polo nebo Seat Ibiza.
Dvouletá výstavba centra stála 1,16 miliardy korun, dotace od státu pokryla 16 procent. Zaměstnáno zde bude podle člena představenstva Škody Eckharda Scholze až 500 lidí. "Světová krize nás překvapila intenzitou. Východisko ale vidím ve vývoji zajímavých produktů, například praktických vozů s nízkou spotřebou," řekl Scholz.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
