Slovenská vláda očekává v nejbližší letech zpomalení ekonomického růstu země, zejména kvůli poklesu zahraniční poptávky. Výkon hospodářství chce proto udržet miliardovými stavebními projekty - například budováním dálnic či dostavbou jaderné elektrárny v Mochovcích.
Většinu financí na výstavbu letiště, celkem 2,1 miliardy Sk (asi 1,8 miliardy Kč), poskytne správě letiště stát, zbytek získá formou půjčky. Nový terminál postaví společnost Zipp Bratislava z rakouské stavbařské skupiny Strabag, zajistit má i rekonstrukci současné odletové haly. Firma nabídla v tendru z trojice zájemců nejnižší cenu, 2,59 miliardy Sk (asi 2,3 miliardy Kč). Zipp by měl práce dokončit do února 2012. Nejdříve vybuduje terminál i s vybavením, následně zbourá starou halu a na jejím místě terminál dostaví.
Po dokončení projektu by mělo největší slovenské letiště, které vlastnicky kontroluje stát, zvládnout odbavit ročně asi pět milionů cestujících. Jeho současná roční kapacita je nyní zhruba 2,6 milionu pasažérů. Většinu akcií bratislavského letiště chtěla bývalá slovenská vláda prodat, současný kabinet však privatizaci zrušil. Vláda ustoupila i od záměru vytvořit společný podnik s vídeňským letištěm. Podle Fica je možné, aby se letiště, jež může konkurovat větším terminálům ve Vídni a Budapešti, rozvíjelo i bez zahraničních investorů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
