O směrnici o pracovní době, která tuto problematiku upravuje, rozhodují jak europoslanci, tak členské země v rámci společných orgánů EU.
Ministři práce a sociálních věcí členských států se před časem dohodli, že nadále bude platit maximální týdenní pracovní doba 48 hodin, avšak zaměstnanci si budou moci určit, zda jsou ochotni pracovat více. Poté by mohli pracovat až 60 hodin. V případě, že se jako pracovní doba počítá i pracovní pohotovost, například doma na telefonu, mohlo by to být až 65 hodin týdně.
Evropský parlament a vlády členských zemí se tak nyní budou muset pokusit najít nějaký kompromis. Zda se jim to podaří, ale není jisté.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
