"Jsme v této chvíli stále ještě ve fázi, kdy dostáváme z jednotlivých trhů nepříznivé zprávy každý týden nebo skoro každý den," řekl Jung. Dodal však, že Škoda si příští rok i tak povede lépe než její konkurenti.
Škoda v listopadu zrušila svůj původní cíl vyrobit v letošním roce 700.000 vozů a pouze sdělila, že vyprodukuje více aut než v roce 2007. Jeden z manažerů pak uvedl, že příští rok chce firma zachovat letošní produkci.
Loni prodeje vozů Škoda vzrostly o 14,5 procenta na více než 630.000 aut. Letos však světové automobilové trhy zasáhla finanční krize a globální ekonomická recese provázená těžkými propady prodeje na většině trhů.
Největší český výrobce automobilů ke konci roku několikrát výrazně omezil výrobu a před Vánoci zahájil celopodnikovou odstávku, která skončí v noci z 12. na 13. ledna. Vedení automobilky již také rozhodlo, že od ledna do června 2009 omezí výrobu na čtyři pracovní dny.
Jung však pro magazín uvedl, že Škoda plán omezení výroby na čtyři dny v týdnu nemusí nutně naplnit. Šéf Škody očekává, že automobilka bude schopna se v krátké době vrátit zpět k pětidennímu pracovnímu týdnu.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
