"Rozhodli o tom v pondělí, oznámili to nám i úřadu práce," řekl deníku Milan Šubrt z Asociace samostatných odborů. Propouštění potvrdila i ředitelka úřadu práce v Liberci Kateřina Sadílková. "Máme připravené projekty, které by měly propuštěným pomoci, jsme připraveni jet do firmy přímo jednat," uvedla Sadílková.
Provoz ve slévárně ukončí Ferex-ŽSO po třech letech. Areál společnost získala na jaře 2005 z konkurzní podstaty zkrachovalé Slévárny Liberec za 30 milionů korun. Slévárna se specializovala na odlévání součástí pro automobilový průmysl, především brzd, bloků a hlav motorů. Původně byla součástí skupiny Liaz.
Vedení Ferexu se k uzavření slévárny nevyjádřilo. Na firmu podal v polovině prosince insolvenční návrh liberecký podnikatel Milan Marnota, který tímto způsobem vymáhal zaplacení pohledávek za necelého půl milionu korun. Firma však dluh uhradila, a tak ho v pondělí vzal zpět.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
