Celkem ve čtvrtém ročníku ankety hlasovalo 33.726 bankovních klientů. Ve finálovém kole se ankety zúčastnilo 5783 respondentů. Z ČR hlasovalo 4095 lidí a ze Slovenska přišlo 1688 hlasů. "Pořadí na prvních třech místech bylo v ČR a SR naprosto totožné," podotkl Nacher.
V prvním ročníku ankety návštěvníci webu zcela suverénně zvolili za vítěze poplatek za příchozí platbu. Ve druhém ročníku zvítězil poplatek za výběr z bankomatu vlastní banky. Loni to byl poplatek za vedení běžného účtu. Pro čtvrtý ročník ankety organizátoři nezařadili vítěze předchozích tří ročníků, aby měly šanci vyhrát i jiné absurdní poplatky. Do loňského 30. listopadu mohli ovlivnit strukturu navrhovaných bankovních poplatků návštěvníci webu tím, že nominovali poplatek, který považovali za absurdní.
Na většinu nejabsurdnějších bankovních poplatků podle Nachera banky různými způsoby reagovaly, ať už jejich snížením, úpravou či úplným zrušením. Řada z bank, však "absurdní poplatky" svým klientům nadále účtuje.
Výsledky finálového hlasování:
1. poplatek za nadměrný vklad 33,17 procenta hlasů
2. poplatek za vklad na přepážce na vlastní účet 23,02 pct.
3. poplatek za připsání úroku 19,93 pct.
4. poplatek za vložení variab. symbolu do příkazu k úhradě 12,80 pct.
5. poplatek za předčasně splacený úvěr 12,57 pct.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					