Dosažení kapacitních limitů, které si společnost určila pro první rok fungování, podle vedení také znamená, že může rozšířit své aktivity o další oprávnění pro servis a údržbu dalších typů letadel, a to především Boeingu 757. Druhé pracoviště v hangáru by mělo zahájit činnost letos. Ve firmě JOB AIR - CEAM pracuje nyní kolem 180 lidí, dalších zhruba 150 lidí je podle Zátorského zaměstnáno v souvisejících a navazujících společnostech.
Údržbové centrum JOB AIR - CEAM na mezinárodním Letišti Leoše Janáčka je největším údržbovým a servisním střediskem pro letadla ve střední a východní Evropě. Centrum stálo miliardu korun a bylo otevřeno loni na jaře. Mezi zákazníky JOB AIR - CEAM, kteří posílají do Mošnova na standardní předepsanou údržbu své stroje, patří například Travel Service, Poljot, SKY EUROPE a Air Berlin. Nejnověji se zavázala posílat stroje do Mošnova i GE Commercial Aviation Services (GECAS) ze skupiny General Electric, která je největším globálním poskytovatelem leasingu a finančních produktů k nákupu a provozování civilních letadel. První stroje z flotily GECAS, která vlastní nebo pronajímá přes 1800 letadel, už přiletěly do mošnovského centra na standardní prohlídku a údržbu v minulých týdnech.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					