Podle Čermína trvalo rozhodování relativně dlouho, protože věřitelský výbor se snažil nabídky zájemců ještě jednáním navýšit. "Upravená nabídka byla pro věřitelský výbor nejvýhodnější," uvedl Čermín s tím, že Hengis nabídku zvýšil podstatně. Podotkl, že rozhodování bylo komplikované, protože nerozhodovala jen cena, ale i snaha o zachování tradice a zaměstnanosti v regionu.
Provoz v závodech KP v Nové Roli, Klášterci, Lesově a provoz sítotisku v Karlových Varech má skončit 31. března. Podle Čermína zřejmě nebude možné plynule přejít na výrobu pod jinou značkou. "K určité technické odstávce bude muset dojít. Náš odhad je několik týdnů," řekl.
První ze závodů krachující společnosti byl už prodán. Závod v Chodově koupila firma Epiag Lofida - Porcelán CZ z Dalovic u Karlových Varů za 25,6 milionu korun. I tam by se měla výroba zachovat. V jaké podobě, ale zatím není jasné.¨



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
