Projekt Děti na palubě startuje

01.04.2009 | , Czech Marketing Group
Tiskové zprávy


Oficiálně byl spuštěn nový informační portál pro rodiny s dětmi - Detinapalube.cz. Internetové stránky projektu Děti na palubě, který reaguje na poptávku rodičů po kvalitních informacích, umožňuje jednoduché vyhledávání všech dostupných služeb souvisejících s dětmi. Rodinám ušetří čas, starosti i peníze. Zprovoznění portálu je první fází originálního projektu, jehož cílem je usnadnit rodinám plánování volného času.

Děti na palubě je originální projekt zaměřený na podporu zvyšování kvality služeb a produktů pro rodiny s dětmi v České republice. Zprovoznění profesionálního informačního portálu s vyhledávačem (www.detinapalube.cz) je první fází projektu, následovat bude zavedení značky kvality poskytovaných služeb pro rodinu a dítě, udělované komerčním subjektům.

Projekt Děti na palubě nabídne rodičům jednoduchý, srozumitelný a dostupný informační servis. Rodinám ušetříme čas, starosti i peníze. Jedná se o první komplexní projekt tohoto typu v tuzemsku a já doufám, že u tatínků a maminek uspěje,“ uvedla Vladimíra Faltysová, ředitelka projektu Děti na palubě, jehož provozovatelem je společnost CZECH MARKETING GROUP s.r.o.

Generálním partnerem projektu je internetový obchod Otakarek.cz, přední tuzemský e-shop s dětským zbožím. „Děti na palubě je nový originální projekt, který je svým komplexním zaměřením na českém internetu jedinečný. Rozhodli jsme se projekt podpořit, protože celkovým pojetím je velmi blízko našim obchodním záměrům. Jakožto prodejci hraček se také vždy s největší pečlivostí staráme o to, aby děti dostaly to nejlepší,“ vysvětlila Petra Kudrmanová, majitelka internetového obchodu Otakarek.cz.

Hlavními partnery projektu jsou obchodní dům Kotva a restaurace Žofín Garden. „Podobně jako projekt Děti na palubě se i naše společnost zaměřuje na rodiny s dětmi. Minulý rok jsme ve třetím patře obchodního domu Kotva otevřeli zrekonstruovaný dětský koutek s dětskou kavárničkou a dětskými toaletami. Záleží nám na tom, aby u nás maminky a tatínkové mohli nakupovat kvalitní dětské oblečení či botičky s pocitem pohodlí a radosti,“ sdělil Jaroslav Petrů, generální ředitel společnosti MARKLAND Kotva a.s., která obchodní dům Kotva vlastní.

Žofín Garden je restaurací, která je potřebám dětí a jejich maminkám uzpůsobená. Zapojení do projektu Děti na palubě nám tedy přišlo zcela přirozené. Rodiny tvoří podstatnou část našich hostů a spoluprací s projektem hodláme naše služby a aktivity pro děti nadále rozvíjet a zlepšovat,“ doplnil Sanjiv Suri, spolumajitel společnosti GASTRO ŽOFÍN SLOVANSKÝ OSTROV s.r.o. a majitel skupiny Zátiší Group, do níž restaurace Žofín Garden spadá.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy