Říman ještě před pádem vlády Mirka Topolánka odhadl, že úředníci by mohli být přestěhování do nového administrativního sídla do konce roku 2011. "Dnes je to ve fázi, že jsme v podstatě papírově připraveni," uvedl ministr. Tento projekt považuje za jeden ze svých neúspěchů, protože se jej nepodařilo dotáhnout do konce. Říman ale zároveň podotkl, že stěhování MPO bylo naplánováno na celé jeho funkční období.
Plán na sestěhování úředníků MPO do jedné budovy měla podle původního harmonogramu projednat vláda na přelomu května a června a v létě pak mělo být vyhlášeno výběrové řízení. MPO počítalo s tím, že příští rok na jaře podepíše s vítězem smlouvy.
Nový ministr průmyslu a obchodu by podle Římana měl po nástupu do funkce zhodnotit, zda má smysl v projektu pokračovat. "Pokud si to (projekt) přečte a zhodnotí to racionálně, tak v tom pokračovat bude, protože to smysl má," uvedl.
Projekt MPO počítá s tím, že 13 svých budov stojících na území hlavního města vymění za nový administrativní komplex v Praze. Součástí zakázky má být nejen stavba nové budovy, ale také její provoz. Stát by zásluhou výměny 13 budov za nové administrativní sídlo podle Římana ušetřil.



Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
Nákup ojetiny jako rizikový podnik. Každá druhá ojetina ihned potřebuje nečekanou opravu za mnoho tisíc
