V kategorii osobních automobilů se díky dotacím výměnou za likvidaci starého auta odbyt zvýšil téměř o sedm procent na 74.717 vozů. Naopak prodej malých nákladních aut se propadl o více než dvě pětiny na 15.709 vozidel.
Prodej aut se na Slovensku v důsledku světové hospodářské krize výrazně snížil na začátku minulého roku. Po zavedení dvou vln státní podpory se vývoj na několik měsíců zlepšil a překonal předloňská čísla. Poté se trh ale vrátil do minusu, ve kterém zůstal od září. Podle ZAP může letos pomoci prodeji rozšíření odpočtu daně z přidané hodnoty pro podnikatele na všechna osobní auta.
Nejoblíbenější značkou mezi osobními a malými nákladními auty loni na Slovensku zůstala Škoda. Prodala 15.140 vozidel, ale její podíl na trhu meziročně klesl o 2,44 procentního bodu na 16,74 procenta. Dvojkou na trhu byl Renault a za ním Peugeot.