Metrostav měl část městského okruhu mezi Myslbekovou ulicí a Pelc Tyrolkou postavit za 21,2 miliardy korun. Tato cena by se měla zvýšit na 21,94 miliardy korun. Základní sazba DPH se zvedla od začátku roku z 19 na 20 procent.
Téměř 22 miliard korun není konečná suma, kterou město za silniční tunely zaplatí. Jejich technologické vybavení bude stát dalších 4,5 miliardy korun.
Celý komplex staveb severozápadní části vnitřního pražského okruhu od Strahovského tunelu až k Pelc Tyrolce bude podle nového harmonogramu zprovozněn 20. prosince 2012. Tunely Blanka přitom měly být původně hotovy asi o rok dříve.
Nyní se buduje další část tunelů mezi Myslbekovou ulicí a budoucí křižovatkou Malovanka u Strahovského tunelu, staví je sdružení firem Eurovia CS a Energie - stavební a báňská. Toto podzemní spojení má být dokončeno v polovině roku 2012 a bude stát více než pět miliard korun. Až poté bude podle magistrátu možné oba tunely propojit a zprovoznit.