V získávání kvalitních informací z nasbíraných dat jsou společnosti na českém trhu pozadu, zaznělo na SAS Business Foru

14.05.2010 | , SAS Česká republika
Tiskové zprávy


Významný analytik Thomas Davenport představil v Praze myšlenky důležité pro rozvoj businessu.

Za účasti analytického guru Thomase Davenporta proběhlo v Praze SAS Business Forum určené pro top management českých společností, které manažerům přineslo praktické rady z oblasti Business Analytics. Představené úspěšné případové studie zavádění Business Analytics do praxe ukázaly, že i nevýrazná a průměrná společnost se může díky vhodným nástrojům v horizontu pár let dostat mezi špičku v daném oboru.

Mnoho společností sbírá data, ale s těmi už dále efektivně nepracuje. Je důležité si uvědomit, že sběr dat je teprve začátek a je nutné umět s daty následně pracovat. Nástroje Business Analytics nabízejí mnoho možností, jak z dat lze získat co nejhodnotnější informace, které výrazně pomohou při dalším plánování a vývoji businessu,“ prohlásil v úvodu Thomas Davenport a následně představil zajímavé příklady z praxe. Americký profesionál na analytiku současně potvrdil, že v západní Evropě či v USA se nástroje Business Analytics využívají v daleko větší míře než ve střední a východní Evropě.

Business Forum pořádané společností SAS ve spolupráci s Harvard Business Review bylo první konferencí tohoto typu u nás a bylo zaměřeno na zahájení aktivit Business Analytics, používání analytiky pro úspěšný progres businessu a také na co nejlepší využívání výhod analytiky.

SAS Institute je předním světovým dodavatelem řešení a služeb Business Analytics, poskytující komplexní pohled na strategické činnosti organizace. SAS je největší soukromě vlastněná IT společnost na světě a je jediným dodavatelem v této oblasti, který kompletně a úspěšně integruje technologie pro vytváření datových skladů, analytické nástroje a aplikace Business Intelligence. Díky inovativnímu řešení SAS pomáhá více než 45 000 organizací zlepšovat výkonnost a dává možnost rozhodnout se nejen lépe, ale i rychleji, pro naplnění hodnot. SAS Institute má přes 11 000 zaměstnanců ve více než 400 pobočkách ve 113 zemích světa. Od roku 1976 dává SAS svým zákazníkům na celém světě The Power to Know® .

Autor článku

Tiskové zprávy  

Články ze sekce: Tiskové zprávy