Firma původně plánovala dosáhnout ročního prodeje dvou milionů vozů v Číně až v roce 2018. Vahland uvedl, že v Číně počítá s "dobrým dvouciferným růstem" přesahujícím 20 procent.
Čína je již nyní pro Volkswagen největším trhem podle objemu prodeje. Podíl VW na čínském trhu v květnu dosáhl 17,5 procenta. "Zvyšujeme tržní podíl. To mne ubezpečuje, že dokážeme růst rychleji než trh," uvedl Vahland.
Za první čtyři měsíce letošního roku zvýšil Volkswagen prodej v Číně meziročně o 53 procent na 620.500 vozů, v závěru roku však firma očekává zpomalení růstu. Vahland upozornil, že 50procentní růst prodeje by nebyl zdravý.
pmh mha



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
