"Ministr financí Wolfgang Schäuble se domnívá, že je to nezbytné, a proto vyžaduje postup, který by upravoval řízený bankrot," odpověděl Rehn v rozhovoru s německým listem. "Aby to ale bylo možné, musela by EU změnit lisabonskou smlouvu, což, jak víme, je velmi obtížné," dodal.
Handelsblatt se komisaře ptal, zda to znamená, že je zásadně proti řízenému bankrotu. "To jsem neřekl. Nejprve se ale zaměřím na reformy, které jsou možné, aniž by se měnila smlouva," dodal.
List v této souvislosti poznamenal, že německá vláda se snaží zavést přísnější sankce vůči zemím, které mají neúměrně vysoký deficit veřejných financí. Proto se Berlín snaží prosadit změnu lisabonské smlouvy. "Já proti tomu v zásadě nic nemám. Avšak iniciativa v této záležitosti nemůže přicházet ode mě," reagoval komisař.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
