V celé EU se zátěžových testů účastní celkem 91 bank, z toho 14 německých, které jsou obecně považovány jako jedno z nejslabších míst evropského finančního sektoru. Na rozdíl od jiných zemí ovšem mají výhodu, že působí v největší ekonomice EU a pokud by se dostaly do potíží, vláda jim může bez větších problémů finančně pomoci. "Pokud je Hypo Real Estate jedinou bankou, která testem neprošla, pak je celý test totálně nevěrohodný," řekl FT nejmenovaný zdroj.
Deník navíc upozorňuje, že podmínky testu se v jednotlivých členských státech EU mohou lišit. Podle vyjádření řeckých a francouzských bank testy simulovaly situaci, kdy by finanční ústavy přišly o 23 procent investic do dluhopisů Řecka, které je stále ohroženo bankrotem. Zdroje z Německa a Velké Británie ale hovoří o 17 procentech.
Pochyby rovněž vyvolává skutečnost, že případné ztráty z dluhopisů se v případě testů týkají pouze obchodních portfolií bank. Podle průzkumu Morgan Stanley je ovšem evropské banky drží z 90 procent přímo ve vlastním účetnictví, kterého se test v tomto případě netýká.
Výbor evropských orgánů bankovního dohledu (CEBS) zveřejní oficiální výsledky zátěžových testů v pátek po uzavření obchodů na finančních trzích.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
