Podíl tarifních zákazníků se zvýšil o dva procentní body na 53,5 procenta. Na růstu počtu klientů se podílelo zejména uvedení nových tarifů na míru na trh a rostoucí pokrytí vysokorychlostní 3G sítí.
"Poprvé od začátku celosvětové finanční recese vykazují naše čtvrtletní výsledky nárůst tržeb ze služeb. Dosáhli jsme toho díky zaměření na datové služby na klíčových trzích v Evropě a dále díky růstu trhu v rozvíjejících se zemích," uvedl generální ředitel skupiny Vodafone Vittorio Colao.
Konkurenti zatím výsledky neoznámili. Telefónica O2 zveřejní údaje ve středu.
jsa dvd



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
