"Došlo ke změně filozofie marketingu ČD, který se zaměřuje téměř výhradně na propagaci konkrétních produktů se zacílením na konkrétní skupiny cestujících. V souladu s tím České dráhy chystají zjednodušení portfolia svých nabídek," uvedl Joklík. Připomněl rovněž, že dráhy nezvyšovaly ceny jízdenek.
České dráhy navázaly loni spolupráci s obchodními řetězci Lidl a Globus, cestovní kanceláří Čedok nebo společnostmi JP Servis a Bohemia Rail. "Ve světě nejde o nic nového, zahraniční železnice tímto způsobem rozšiřují svou prodejní síť a zvyšují tržby už dávno," uvedl Joklík. Externí prodejci se prý podíleli na navýšení tržeb zhruba 30 miliony Kč.
Počty cestujících a tržby z mezinárodní dopravy dráhy dnes nezveřejnily.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
