Tržby se zvýšily o osm procent na 2,68 miliardy USD. Téměř 80 procent tržeb Avonu pochází ze zahraničí. Tržby rostly ve všech kategoriích produktů. Prodej parfémů stoupl o 16 procent a dekorativní kosmetiky o 12 procent.
Avon rovněž ve čtvrtletí zvýšil výdaje na reklamu o 19 procent na 97 milionů USD. Nejvíce rostly reklamní výdaje v Latinské Americe, která je největším regionem Avonu. Tržby se zde zvýšily o 16 procent na 1,14 miliardy USD, hlavně díky Brazílii a Mexiku, které vyrovnaly i pokles ve Venezuele.
V Severní Americe se tržby naopak snížily o šest procent na 546,4 milionu USD. Ve většině dalších regionů sice rostly, nižší však byly také v Číně, která je však pro Avon nejmenším regionem. Tržby v Číně se snížily o 32 procent.
Avon kvůli recesi zvýšil najímání nových prodejců a zvýšil počet nabízených položek za cenu pod pět dolarů. Firma je nyní téměř u konce restrukturalizace, která zahrnuje snižování počtu zaměstnanců a režijních nákladů, napsala agentura AP.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
