...zpomalování hybné síly oživení ekonomiky Spojených států, a po opatrných komentářích jednoho z představitelů Fedu.
Investoři sázející na pokles dolaru budou údaje o HDP Spojených států za druhý kvartál, jež vyjdou ve 14:30 SELČ, vnímat jako další příležitost k prodeji americké měny. Analytici oslovení Reuters očekávají, že růst ekonomiky ve druhém kvartále na ročním základě zpomalil na 2,5 procenta ze 2,7 procenta v prvním kvartále. [ECI/US] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Pro graf vyhlídek na recesi s dvojím dnem klikněte na:
http://graphics.thomsonreuters.com/10/GLB_CYC.html ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Prezident Fedu v St.Louis James Bullard řekl, že riziko deflace se ve Spojených státech oproti začátku roku o něco zvýšilo a že Fed bude muset v případě výraznějšího zhoršení ekonomiky jednat. [ID:nN29267085] [ID:nN29267085]
Dolar v 11:40 klesal o 0,6 procenta na osmiměsíční dno 86,20 jenu <JPY=>. Pod hladinou předchozího denního dna na úrovni 86,25 jenu byly spuštěny automatické příkazy, zatímco opční bariéry se podle dealerů nacházejí na úrovni 86,00 jenu.
"Nacházíme se v období, kdy ekonomická data ze Spojených států nenaplňují odhady, a tlačí tak na dolar," řekl Lee Hardman, měnový ekonom z Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ.
Při obchodování v Asii stál za poklesem dolaru v první řadě prodej ze strany japonských vývozců, jenž převážil nad nákupy několika japonských investičních fondů.
Euro <EUR=> mezitím oslabovalo o 0,5 procenta na 1,3007 dolaru kvůli poklesu chuti riskovat a spekulacím, že evropskou měnu tíží splácení španělských dluhopisů.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
