Prodej aut z produkce GM v červenci meziměsíčně stoupl o 2,6 procenta a meziročně se zvýšil o pět procent. Pomohly tomu propagační akce, kterými si podnik udělal v prodejnách místo na modely roku 2011.
Koncern dodal, že prodej jeho značek Chevrolet, Buick, GMC a Cadillac proti loňskému červenci vzrostl o výrazných 25 procent. A značky Buick a Cadillac přinesly výsledek více než dvojnásobný. Celková čísla o prodeji ale zahrnují i Pontiac, Saturn a Hummer, kterých se skupina zbavila nebo jejich výrobu zastavila.
Fordu, který měl letos zatím silný odbyt, červencový prodej proti červnu stagnoval. Proti loňskému červenci se ale zvýšil o tři procenta díky zájmu o osobní a nákladní vozy stejnojmenné značky.
Na celkový výsledek Fordu však dolehla značka Mercury, jejíž výrobu chce koncern koncem roku zastavit. A luxusní divize Lincoln vykázala pokles o 16 procent, zejména kvůli slabé poptávce po sedanu Town Car, který se přestane vyrábět příští rok.
Dnes zveřejní prodeje v USA všechny automobilky. Analytici čekají, že to bude jeden z nejsilnějších měsíců roku a že bude lepší než loňský červenec, kdy vláda spustila program dotované výměny starých aut za nové modely.
Prodej aut Hyundai stoupl v červenci meziměsíčně o šest a meziročně o 19 procent. Kia vykázala nárůst o 11 a 21 procent. Daimleru klesl meziměsíčně prodej o pět procent, ale meziročně o sedm procent stoupl, napsala AP.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
