Swatch těží hlavně ze zlepšení stavu ekonomiky, díky čemuž se firmě daří zvyšovat objem vývozu. Ten se za pololetí zvýšil o 35 procent. Příznivě se podle managementu vyvíjel i červenec a slibně vypadá také výhled na druhé pololetí.
Swatch má od června novou předsedkyni správní rady, kterou byla zvolena Nayla Hayeková. Ve funkci nahradila zakladatele firmy Nicolase Hayeka, který zemřel na infarkt.
Podnik měl hospodářské výsledky zveřejnit až 18. srpna. Zveřejnění ale o dva týdny uspíšil. Skupina Swatch je známá především díky barevným hodinkám, které prodává pod stejnou značkou. Vlastní i další značky, například Breguet, Blancpain a Omega.
Ve druhém pololetí chce firma pokračovat v expanzi, a to v celém světě. V plánu jsou hlavně nové obchody.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
