Tchibo se podle mluvčí v uplynulém období více zaměřilo na konsolidaci svých aktivit a firma se více orientovala na hlavní složky obchodní činnosti. "Dosažený obrat a zisk tak v konečném důsledku vedl ke zvýšení ziskovosti," uvedla Kadlecová.
"Společnost Tchibo opustila v loňském roce ze strategických důvodů segment kávových specialit 3v1 a 2v1, který se dlouhodobě nevyvíjel dle očekávaných předpokladů," řekla Kadlecová. Firma se do budoucna naopak více zaměří na prodej pražené kávy, kde je dlouhodobě jedničkou tuzemského trhu, i na segment instantní kávy.
Tchibo v Česku prodává stejnojmennou kávu, kávu značky Jihlavanka, od roku 2002 také značku Davidoff Café. V roce 2004 začala firma v tuzemsku budovat síť prodejen, ve kterých prodává pod svou značkou také spotřební zboží. Nabídka obchodů sahá od oblečení přes sportovní potřeby či bytové doplňky a nádobí po elektroniku. Tyto produkty distribuuje Tchibo také prostřednictvím obchodních řetězců.
Vlastníkem firmy sídlící v Jihlavě je prostřednictvím společnosti Eduscho Austria německá firma Tchibo GmbH. Na tuzemském trhu působí Tchibo od roku 1991.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					