Současně s Páralovým příchodem bylo jmenováno i nové vedení redakce týdeníku. Zástupcem šéfredaktora bude Jan Hrbáček, do pozice hlavní editorky přichází Božena Hažová. Ve funkci hlavního obrazového redaktora a zároveň art directora bude působit Tomáš Novák, hlavním ekonomickým analytikem časopisu se stane Miroslav Zámečník.
"S příchodem nového vedení redakce je spojeno i její výrazné posílení o další nové redaktory a editory," uvedla společnost v tiskové zprávě bez dalších podrobností. Páral hodlá podle svých slov posilovat a rozvíjet týdeník jak v tištěné formě, tak na webu.
Lékó odchází z Eura po dvanáctiletém působení ve vedení redakce. Podle dřívějších informací od Euronews se chce soustředit na své soukromé projekty.
Páral je v současnosti komentátorem deníku Mladá fronta Dnes. Na podzim 2008 se stal šéfredaktorem podnikatelského týdeníku Profit, tuto pozici ale ke konci února 2009 opustil údajně kvůli neshodám s důležitými členy redakce. Před nástupem do Profitu pracoval jako šéf komentátorů Mladé fronty Dnes a zástupce šéfredaktora právě v Euru. Stejnou funkci zastával také v deníku Slovo a v Zemských novinách. Pracoval i v Právu. V minulosti byl členem dozorčí rady vydavatelství Stanford, od prosince 2007 do loňského května. Od listopadu 2007 je členem správní rady Nadačního fondu Microfinance.
Euro bylo v letošním prvním pololetí nejprodávanějším ekonomickým časopisem. Podle Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR se v průměru na každé vydání týdeníku prodalo 22.581 výtisků, což je zhruba o 2600 více než u druhého Profitu a asi o 4500 kusů více než u třetího Eurozpravodaje.
Každé číslo Eura si letos podle průzkumu čtenosti Media Projekt agentur GfK Praha a Median přečetlo 100.000 lidí. To je o zhruba 2000 méně než u prvního Ekonomu. Třetí Eurozpravodaj měl v pololetí čtenost 88.000 a čtvrtý Profit četlo 47.000 lidí.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
