Za celý loňský rok dosáhly ceníkové výdaje na internetovou reklamu 3,6 miliardy korun. Podle výkonné ředitelky SPIR Kateřiny Hrubešové je ale skutečná částka výrazně nižší o slevy, které si zadavatelé inzerce se servery dohodli.
Nejvíce v červenci utržil Seznam, který inkasoval přes 106 milionů Kč, následuje Centrum Holdings se 47,5 milionu Kč. Třetí Mafra získala bezmála 40 milionů korun, Mladá fronta 10 milionů Kč a společnost CET 21, která získala 9,4 milionu korun.
Zadavatelé v červenci nejvíce inzerovali rychloobrátkové zboží, kde za reklamu utratili 38,3 milionu Kč, následuje inzerce finančních produktů za 23 milionů Kč a cestovní agentury a kanceláře, jejichž výdaje dosáhly 22,2 milionu korun.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
