Ministr dopravy Vít Bárta při své návštěvě v kraji přislíbil peníze na rekonstrukce ze Státního fondu dopravní infrastruktury, který chtěl navýšit o 3,2 miliardy Kč. To ale vláda zamítla a do fondu bylo převedeno jen 665 milionů Kč určených na opravy povodní poškozených dálnic a silnic první třídy.
O dotace na opravy svých silnic tak musí kraj žádat ministerstvo pro místní rozvoj. "To je ale zdlouhavé a navíc můžeme dostat jen polovinu a druhou musíme zajistit z vlastních zdrojů," řekl hejtman. Obává se proto, že obnova zničených komunikací bude trvat bezmála deset let, rychleji totiž kraj nedokáže zajistit spolufinancování.
Povodeň, která před měsícem zasáhla zejména Liberecko a část Českolipska, způsobila na krajských silnicích II. a III. tříd škody za 2,037 miliardy korun. Velká voda zasáhla 198 mostů, z toho 121 bylo narušeno tak, že musela být omezena jejich nosnost. "Kompletní rekonstrukci potřebuje 22 mostů, osm zničených mostů už vojáci nahradili mostními provizorii, další most budou stavět ve Vísce," řekl Sepp. Celkové škody na mostech překročily 453 milionů korun.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					