Podtitul letošního ročníku proto zní „Umíme spočítat hodnotu public relations pro byznys?“ V závěru summitu se o řešení konkrétního úkolu na českém trhu pomocí PR komunikace budou snažit aktéři zábavné soutěže Pecha Kucha, jejíž soutěžní otázka „Jak naučit Čechy pít limonádu místo piva?“ je bezesporu velkou výzvou. Nedílnou součástí konference se stává vyhlášení výsledků ankety PR Manager roku 2010. Více na: www.prsummit.cz.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
