Nová videohra Halo: Reach se dá koupit od tohoto týdne a navazuje na původní hru Halo. Té se za devět let, co je na trhu, prodalo více než 34 milionů kopií. Díky tomu se zvýšila také obliba herní konzoly Xbox, kterou Microsoft prodává.
Viceprezident divize Microsoftu Game Studios Phil Spencer řekl, že počet hráčů, kteří první den vyzkoušeli Halo: Reach v on-line systému Xbox Live, byl vyšší než v případě starší hry Halo 3. Spencer to řekl na přehlídce Tokyo Game Show.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					