"Nárůst nákladů na suroviny pokračoval a dosáhl historicky vysoké úrovně. Kvůli tomuto zvýšení musíme pokrýt některé z těchto nákladů a s největší pravděpodobností bude další nárůst nutný i v příštím roce," uvedl výkonný ředitel Bridgestone Europe Makio Ohaši. Firma podle Ohašiho nyní zaznamenává oživení poptávky po pneumatikách a její evropské závody využívají veškeré výrobní kapacity. "Expanze nových východoevropských továren probíhá podle plánu. Naším cílem je pokračovat v plnění našich závazků na evropském trhu a díky tomu jsme byli nuceni zvýšit ceny, a udržet tak zdravé a pevné základy podnikání," dodal. Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí japonské Bridgestone Corporation. V Evropě vyvinuté a vyrobené pneumatiky distribuuje prostřednictvím svých 17 prodejních společností a dalších kanálů do celé Evropy. V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a do tuzemska dodává kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.
\n


				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					