Centrum Holdings bude nabízet reklamní systém AdWords malým a středním firmám jak ve vyhledávání Google, tak v reklamní síti Google, včetně největšího videoportálu v ČR YouTube. Systém bude poskytovat také na portálech Centrum.cz a Atlas.cz či serverech Aktuálně.cz a Žena.cz. Nabídku zastřeší nově vzniklá internetová agentura Najisto.
"Našim zákazníkům chceme nabízet to nejlepší dostupné reklamní řešení, které jim umožní růst jejich podnikání. Být prvním autorizovaným distributorem Google AdWords v kombinaci s našimi lokálními inzertními službami je ten nejlepší předpoklad nabídnout komplexní řešení jejich potřeb v oblasti internetové reklamy," uvedl zástupce Centrum Holdings Pavel Vopařil.
AdWords je reklamní systém, který inzerentům umožňuje monitorovat a spravovat jejich internetové reklamní kampaně. Systém zahrnuje textové a grafické formáty i videa a obsahuje nástroje na měření jejich výkonnosti.
Obě firmy také rozšíří dosavadní rámec spolupráce v oblasti vyhledávání. Centrum Holdings bude technologii vyhledávání od společnosti Google nově používat i na Slovensku a v Chorvatsku.
"Naše aktivity nám potvrdily, že o internetový marketing je ze strany malých a středních firem velký zájem. Ten nám ve spojení se silnou obchodní sítí Centrum Holdings umožní v tomto segmentu společně růst a rozšířit možnosti online reklamy i do regionů," uvedla ředitelka českého Google Taťána le Moigne.
Spolupráce s Google by se měla rozvíjet i v budoucnu, Centrum Holdings plánuje využívat i další technologie Googlu, například online mapy.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
