Společnost má v plánu výrobní závod, kde se budou díly vyrábět za pomoci robotických linek, postavit ve dvou etapách. Jeho součástí budou i skladovací haly. Závod bude navazovat na výrobu společnosti Rai, která v zóně vyrábí plastové palubní desky automobilů. Díly z Mostu prý budou putovat do automobilek v celé Evropě.
První fázi výstavby závodu chce firma dokončit již v létě příštího roku a zaměstnat 100 lidí. Druhá etapa má být hotova v roce 2014. Pozemky má firma pronajaty na pět let, později je bude moci od města odkoupit za 11,1 milionu korun.
V zóně Joseph o rozloze 190 hektarů působí několik investorů. Výstavbě zóny předcházely spory s ekologickými aktivisty a místním sedlákem Janem Rajterem. S tím se ale město nakonec dohodlo a vykoupilo od něj za 260 milionů korun pozemky v okolí zóny. Většinu peněz na to poskytl stát.
Prvním investorem byl mexický producent hliníkových hlav do automobilových motorů Nemak. Letos na jaře závod otevřela dceřiná firma americké společnosti Advanced Filtration Systems Inc., která vyrábí olejové filtry. Německý investor chce v zóně postavit sluneční elektrárnu.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
