V rámci změn opustí firmu dosavadní šéf divize průzkumu a těžby Andy Inglis, za jehož působení výbuch na vrtu Macondo zničil ropnou plošinu Deepwater Horizon. Divize zodpovědná za následnou největší civilní ropnou havárii v dějinách USA bude rozdělena do tří částí.
Novou divizi bezpečnosti bude vést Mark Bly. Ten řídil tým, který vypracoval zprávu o příčinách exploze vrtu v Mexickém zálivu.
Podle zprávy BP o příčinách havárie mohla za únik ropy série chyb, jichž se dopustilo několik firem a pracovních týmů podílejících se na vrtných pracích. Vedle zaměstnanců BP to byla zejména firma Transocean, která plošinu Deepwater Horizon BP pronajímala.
Únik ropy začal v dubnu a definitivně se ho podařilo zastavit až v srpnu. Do té doby uniklo do moře asi 800 milionů litrů ropy, které kontaminovaly vodu i části pobřeží několika amerických států. Celkové náklady havárie se odhadují na více než 50 miliard dolarů (asi 904 miliard korun).



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
