"(Globální automobilová krize) je za námi," řekl Ghosn. Dodal, že během krize navrhl spolupráci největší americké automobilce General Motors a že má nadále zájem o užší vztahy s tímto podnikem.
Ghosn rovněž prohlásil, že Renault jednoho dne vstoupí na čínský trh, ale ne v příštích dvou nebo třech letech. Partner Nissan již v Číně působí a Ghosn nedávno uvedl, že Renault by se časem mohl připojit k jeho společnému podniku s čínskou automobilkou Dongfeng Motor Group.
Přední světové automobilky se snaží expanzí v Číně kompenzovat pokles poptávky na rozvinutých trzích. Čína v loňském roce díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu světa.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
