Soupeřící firmy vedou znepřátelení členové zakládající rodiny původního konglomerátu, k jehož rozpadu vedly před desetiletím právě rodinné spory. Na jedné straně stojí šéf Hyundai Motor Čong Mong-ku, který je nejstarším synem zakladatele konglomerátu Čong Ču-junga; proti němu stojí šéfka Hyundai Group a vdova po nejoblíbenějším zakladatelově synovi Hjon Čong-un.
Podle analytiků má větší šanci v souboji o 35 procent akcií Hyundai E&C bohatá Huyndai Motor. Pátá největší automobilka světa má vzhledem k aktivům nízký dluh, šestkrát menší proti dluhu přepravní společnosti Hyundai Merchant Marines, což je hlavní aktivum Hyundai Group.
Původní Hyundai Group byla po korejské válce jedním z hlavních motorů strmého korejského růstu, díky němuž se chudá země stala čtvrtou největší ekonomikou v Asii. Po smrti zakladatele Čonga se konglomerát rozdělil do několika samostatných skupin.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
