Pokles poptávky souvisí s omezováním vládní podpory prodeje automobilů. Francouzská vláda začala po příchodu světové hospodářské a finanční krize poskytovat šrotovné 1000 eur (zhruba 24.500 korun) při koupi nového vozidla výměnou za sešrotování minimálně deset let starého automobilu. Letos v lednu však šrotovné snížila na 700 eur a v červenci na 500 eur.
Ve Španělsku program šrotovného v červnu skončil a od července navíc stoupla daň z přidané hodnoty. Španělská asociace výrobců automobilů ANFAC v létě předpověděla, že v celém druhém pololetí prodej aut ve Španělsku klesne o více než 30 procent.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
