Společný projekt už podle Roubička schválily valné hromady obou společností. Spojením vznikne dopravce s 800 pracovníky, který se bude zaměřovat především na oblasti středních, severních a východních Čech. Firma bude mimo jiné zajišťovat městskou dopravu v Jablonci nad Nisou a České Lípě, meziměstskou a zájezdovou dopravu.
ČSAD Semily patří do desítky největších autobusových dopravců v zemi. Zajišťuje dopravu nejen na Semilsku, ale také v sousedních krajích Královéhradeckém a Středočeském, provozuje i městskou dopravu v České Lípě. Autobusy ČSAD Semily jezdí také na Šluknovsku nebo v oblasti Českého středohoří. Firma má 270 autobusů, předloni dosáhla celkových výnosů téměř 570 milionů korun.
ČSAD Jablonec se stovkou autobusů zajišťuje městskou dopravu v Jablonci nad Nisou a regionální dopravu na Jablonecku. Původními majoritními vlastníky byli manažeři podniku Miloslav Fibiger a Jan Fabinyi. V roce 2008 uskutečnila firma zakázky za 93,647 milionu korun a skončila s více než pětimilionovou ztrátou. Navzdory tomu projevila zájem o akcie firmy také společnost Arriva, majoritní balík 67,5 procenta akcií ale před více než rokem získala právě společnost ČSAD Semily. Postupně navýšila svůj akciový podíl na 90 procent.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
