Výroba TPCA v minulých letech stále rostla. V roce 2007 firma vyrobila 308.000 aut, o rok později 324.000 a rostla i loni, kdy z výrobní linky sjelo 332.000 vozidel. Letos plánuje vyrobit pouze 290.000 automobilů. Zpomalením výrobního tempa firma reaguje na situaci na evropském trhu. "Trh je předzásobený a nadále klesá," uvedl Hortlík.
Firma snižuje i počet zaměstnanců. Týká se to ale pouze agenturních dělníků, ne kmenových. TPCA zavedla nově i nevýrobní směny o víkendech a především od prvního října přikročila ke zpomalení výrobní linky z 56 sekund na 70. "Byla to pro nás velká zkouška, největší od zahájení výroby v roce 2005," uvedl dnes v Brně Hortlík. Podle něj se ale firmě daří udržet kvalitu pro konečného zákazníka.
Kolínský závod byl postaven na kapacitu 300.000 aut ročně. Loňská produkce byla dána obrovskou poptávkou po malých ekonomických modelech.
V kolínském závodě se vyrábějí modely Peugeot 107, Citroën C1 a Toyota Aygo. TPCA je společným podnikem firem Toyota Motor Corporation a PSA Peugeot Citroën postaveným v roce 2002 v průmyslové zóně Kolín-Ovčáry. Výrobu závod zahájil v únoru 2005.
vrn sap



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
