Analytici dotazovaní agenturou Thomson Reuters očekávali v průměru zisk 150 miliard wonů. Ve srovnání s předchozím čtvrtletím zisk klesl o 75 procent. Provozní marže, tedy podíl provozního zisku na tržbách, se kvůli poklesu cen obrazovek snížila na tři procenta z loňských 11 procent.
Analytici očekávají, že LG se v posledním čtvrtletí roku propadne do ztráty pět miliard wonů, protože globální ekonomické oživení je stále křehké, což se promítá do slabší poptávky spotřebitelů. V prvním čtvrtletí příštího roku by výsledky firmy mohly mírně oživit.
Ceny obrazovek se od dubna do září snížily v průměru o 30 procent a mají klesat i nadále. Výrobci televizí totiž prudce snižují ceny, aby tak podpořili poptávku, což vytváří tlak na většinu výrobců obrazovek. Obrazovky pro televizory tvoří více než polovinu příjmů LG Display.
Hlavními konkurenty LG Display jsou jednička v oboru Samsung Electronics či tchajwanská AU Optronics. Mezi zákazníky společnosti patří Apple, LG Electronics a Philips Electronics, napsala agentura Reuters.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
