Jedním z případů, které k tomu úřad vedly, byla loňská kolize letu 3407 z Floridy do New Yorku společnosti Continental Airlines, kdy poslední část letu z Newarku v New Jersey zajišťovala společnost Colgan Air. Stroj na předměstí Buffala ve státě New York havaroval a při neštěstí zahynulo 49 cestujících a členů posádky a jeden člověk na zemi.
Někteří z cestujících, kteří si kupovali lístek u Continentalu, ani netušili, že poletí i s Colgan Air. NTSB nyní zjišťuje, jak byly otázky bezpečnosti ošetřeny ve smlouvě mezi Continentalem a Colgan Air a jak mají velcí přepravci smluvně zajištěnou úroveň bezpečnosti v provozu jejich menších partnerů.
Pro lidi létající po celých Spojených státech jde o důležité otázky. Regionální aerolinie nyní zajišťují polovinu vnitrostátních letů a představují čtvrtinu obsazených sedadel. A pro více než čtyři sta menších správních celků zajišťují jediný pravidelný letecký provoz.
Ve všech šesti posledních smrtelných nehodách na vnitrostátních trasách sehrály roli regionální společnosti. Ve čtyřech z nich přitom jako faktor působil výkon pilota, včetně případu u Buffala, napsala agentura AP.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
