Novinkou je například příchod ruské letecké společnosti Air Company POLET, která bude zajišťovat spojení do Voroněže, novou destinací je i britský Newcastle, kam bude létat nízkonákladová firma Jet2. Naopak České aerolinie některé linky opustí, mezi nimi například Marseille nebo Soluň.
České aerolinie si přesto podrží pozici lídra pražského trhu, týdně budou vypravovat z Ruzyně 543 odletů, druhá Lufthansa 89 a třetí easyJet 50. Podle jednoho z ředitelů letiště Jiřího Pose se zahraničním aeroliniím daří plně nahradit výpadek po ČSA.
Oproti minulé zimě by měly posílit charterové lety, u kterých se podle nynějších předpokladů zvýší počet startů a přistání meziročně o téměř 14 procent, u nízkonákladových dopravců nárůst činí 4,3 procenta, u klasických síťových dopravců o 1,6 procenta. Vzletů a přistání může být v zimní sezoně až 52.000.
Letiště Praha odbavilo od ledna do konce září 8,94 milionu cestujících, což je meziročně o 0,37 procenta méně. Zhruba stagnaci očekává vedení letiště i k závěru roku.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
