Generální ředitel společnosti Fabrizio Freda uvedl, že podniku pomohla zvýšit tržby intenzivní reklama. Výrobce kosmetiky také zvýšil odhad výsledku za celý rok.
Čistý zisk bez mimořádných příjmů a výdajů dosáhl 97 centů na akcii, zatímco analytici podle Thomson Reuters tento výsledek čekali o 20 centů nižší. Tržby vzrostly o 14 procent na 2,09 miliardy dolarů, když je analytici odhadovali na 2,02 miliardy.
Podnik dodává, že mu rostly tržby za péči o pleť, líčení a parfémy a že obrat stoupl napříč regiony. Silné byly zejména příjmy z obchodů v cestovním ruchu, hlavně na letištích, a v takzvaných mladých ekonomikách. O dvojciferná procenta stouply tržby na amerických kontinentech, v Evropě, na Blízkém východě a Africe i v regionu Asie-Tichomoří.
Za celý rok Estée Lauder odhaduje zisk na akcii na 2,90 až 3,10 dolaru. Předchozí rozpětí bylo 2,80 až 3,05 USD, napsala agentura AP.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
